18 Eylül 2013 Çarşamba

Tatil biter anısı kalır: tatlı kediler dünyası Side


Kedilerin rahatça uyuduğu bir yerde huzur vardır, 
çünkü insanlar sevecendir, insandır.
İşte Side'nin mırıl mırıl kedicikleri








Denize girmek için en sevdiğim küçük koy


Kaplumbağa da yaparım ki..


Denizden sonra limanda akşamüstü gezintisi




Akşam yemeği için en güzel yer limanda teknedeki balık lokantası.
Sallana sallana yiyorsunuz.
Güneş batımı manzarası eşliğinde.



Fırsatınız varsa Side festivalini yakalamaya çalışın.
Bu sene Viyana balesi, Enbe Orkestrası, Golden Trombon vardı.
Tapınağın harika görüntüsü eşliğinde o mükemmel performansları izlemenin tadı apayrı oluyor.




Ahhhh, tatil ne güzel şeydi öyle..




2 yorum:

  1. Aaaa aşkolsun ayol vallahi şimdi..
    Siz side ye gitmişsiniz..:))
    E ben burdayım böyle oturuyorum..
    Olmazzzzz.:))
    Side de Apollon tapınağını geçtikten sonra sağ tarafta sırf parfüm satan bir dükkan var tam onun karşısındaki mağazada bir kedi var.. Mağazanın kedisi. Adı dino muydu neydi öyle bir isim. Gidin onu bulun benim için sevin.. Ayağı kırılmış daha önce çok ameliyatlar geçirmiş.. Ben hergün günde kaç kez o kediyi sevmeye giderdim oraya.
    Hatta benim de selamlarımı söyleyin. Adımı bilmezler ama sarı saçlı çok konuşan acaip geveze hoca derseniz emini tanırlar..
    Öyle gevezeyimdir yani..
    Mükemmel ötesi..:))
    Selamlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haftasonu yine orada olmayı düşünüyordum ama bi aksilik çıktı. gelecek hafta inşallah gidebilirsem kedicikten havadisler getiririm size..

      Sil

söyleyecek bir şeyin vardır mutlaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...