14 Kasım 2013 Perşembe

Kimsesiz bir çocuğun yüzünde yeni yıla girerken bir tebesssüm oluşturmak ister misiniz?


Son zamanlarda bloggerların aralarında hediyeleşme etkinlikleri sonucunda birbirini yediğini okuyorum.
O ona birşey yollamış da, geç yollamış da, yok bu mu yollanırmış da.
Benim bildiğim, hediyeye nazikçe teşekkür eder, beğendiğini kullanır, beğenmediğini kenara ayırırsın.
Çoluk çocuğun saygı, terbiye öğrenmeden önce geçtiği yollar işte.

Onlar birbirini yiye ve okuyucuları "ayy geçmiş olsun, ne insanlar var" yorumları yazadursun bu dünyada kendinden başkasına faydası dokunan, güzel şeyler yapmaya çalışan insan insanlar var.
Şu etkinliğin güzelliğine bakar mısınız lütfen!


http://kucukaksoyfulya.blogspot.com/2013/11/kimsesiz-cocuklar-icin-ylbas-etkinligi.html#comment-form

Kocaeli'de bulunan bir çocuk yuvası için çocuklara yeni yıl hediyeleri yollamayı düşünmüşler.
Herkes gücü yettiğince tabi ki.
İsteyen satın aldığı bir şeyi, isteyen kendi ördüğü bir şeyi.
Kıyafet, kırtasiye malzemesi, temizlik ürünü....ne olursa.
0-18 yaş arası çocuklar kalıyormuş yurtta.
Ayrıntılar ve iletişim bilgileri adreste var.
Tebrik ediyorum güzel yürekli arkadaşım..
İyilik yapma fırsatı herzaman ele geçmez.
Ben de çorbada tuzum bulunsun istiyorum.
Katılmak isteyenler de Fulya'nın blogundan iletişime geçebilirler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

söyleyecek bir şeyin vardır mutlaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...