21 Kasım 2012 Çarşamba

Cicilerim mi gelmişşş

Geçen hafta Şanlıurfa'daydım.
Ne güzel günlerdi Allahım, hava sıcak, kebaplar muhteşem, tatlılar ayrı bi muhteşem.
Bugüne kadar hiç et yememişim ben, onu anlamış oldum.
Ben yokken de hediyelerim gelmiş.
Moonlightcat'13'ün çekilişinde çok cici hediyeler kazanmıştım (tahtaya tık tık, nazar değmesin şansıma).
Hediyelerim gelmiş, masamın üzerinde beni bekliyorlarmış.
Bakın ne güzeller..
Onlar artık benim.
Eldivelerim, ki moonlightcat13 onları elleriyle örmüş, Ankarada hava soğumaya başlamışken tam da, ceplerimde yerlerini aldılar.
Diğerleri de çalışma masamın üzerinde
Kitabımdan dayanamayıp dün iki sayfa okudum ama kitap okumaya biraz ara vermem gerekiyor bu sıralar..
Bu yüzden kitap kuleme eklendi.
Çok teşekkür ederim Moonlightcat13.
Ellerine sağlık..

4 yorum:

  1. Kebap çok seven biri olarak eminim gitsem 5 kilo alıp dönerim:)))
    Çok zarifsin, gönülden teşekkür ederim.
    İyi günlerde, keyifle kullan inşallah.
    Şansın hep açık olsun.
    Sevgilerimle ^-^

    YanıtlaSil
  2. Güzel günlerde kullan, keyifle oku cnım :)ŞAnsın daim olsun

    YanıtlaSil
  3. heeey güle güle kullan,Ayşımcığımdan kendi gibi zarif hediyeler alman ne güzel. Çok sevindim. Ayrıca blogunu da beğendim. İzninle(bir nine blogger olarak:) takip etmek istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle çok zarifler.
      takibinizden de mutluluk duyarım efendim..

      Sil

söyleyecek bir şeyin vardır mutlaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...