24 Eylül 2012 Pazartesi

Olmaz birtanem, inan bana olmaz..

Mucizeler yaratan kahramanlar var mıdır gerçekten?
Varsa yorulur mu o kahramanlar?
Bir gün karşımda durup, bilmeden mucizenin ta kendisi olur mu?
Yoksa ben yine herşeyi uydurup, sonra da bunlara inanıyor muyum?
Herşeyi gerçekten karşıdan mı bekliyorum?
Çok şey mi istiyorum?
Kendimde olmayan hiçbir şey istemiyorum ya da kendim yapamayacağım hiç bir şey..
Ben olsaydım yapardım diyorum.
Ben olsaydım bir yolunu bulurdum.
Ben olsaydım hiçbir şey sevdiğim insanların yokluğundan zor olmazdı.
Ben olsaydım.... Ama ben diilim!
Keşke ben olsaydım.
Şimdiye kadar tüm "ben olsaydım"ların yerinde ben olsaydım her şey çok çok farklı olurdu.
Ben herşeyin altından girer, üstünden çıkar, canımı dişime takar bir yolunu bulurdum.
Mucizeler nerede kahramanım, yorgun musun?
Bu arada bu şarkının klibi yokmuş, bu en güzel şarkının bir klibi bile yokmuş!!


1 yorum:

  1. Ben bu şarkıyı ve Candan Erçetin'i çok severim...
    Teşekkürler, iyi geldi :)

    YanıtlaSil

söyleyecek bir şeyin vardır mutlaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...