31 Mayıs 2012 Perşembe

Bir TEŞEKKÜR Yazısıdır


31.05.12 13:01 itibarıyla 
"tez uygulama dönemim" 
sona ermiştir. 
Bu dönemde maddi-manevi desteğiyle yanımda olan herkese teşekkür ederim.

Aynı zamanda;
Annemin beyninde yoktan var olan tümore,
Bu döneme denk gelen Fizik sergimize,
2 yıldır ses çıkarmayıp “acil düzeltme” isteğiyle makalelerimi yayınlamaya karar veren dergi editörlerine,
Her yıl biletleri karaborsadayken, kendilerini önüme cömertçe sunan uluslararası tiyatro ve müzik festivallerine,
Özlemi depreşen ex’lere,
Vurup kaçan next’lere,
Ben ilkini hazmedememişken, 2. çocuğu yapan platonik aşkım Emre Altuğ’a,
Her haftaya derbi koyan federasyona,
Küme düşmesin derken, bu yıl muazzam bi şampiyonluk kazanan canım takımıma,
İstediğim kitaplarda sürekli indirim yapan favori kitabevime,
Ve bu süreçte beni üzmek, terk etmek, arkamdan iş çevirmek, ayaklarımı yerden kesmek vb. suretlerle olumlu-olumsuz psikolojilere sokarak, motivasyonumu yerle bir edenlere
Bana, 
“SİZE RAĞMEN ÜSTESİNDEN GELDİM” 
deme fırsatı verdiğiniz için 
teşekkürü bir borç bilirim..

2 yorum:

  1. vaov vaov vaov!!!! alkış ıslık konfeti!!!

    yaa geldi mi üst üste gelenler bunlar! oov dedim yani. ahh dedim yani. bi'de ben zamanım yok ölüyorum diye ahlanıyorum. of of of kıyamam kiii^^

    annen umarım iyidir :/
    emre altuğ dedin "yuh" dedim çünküüü benimde bildiğin aşkımdı, platonik :) ve ben de hazmedemedim bu çocuklarının babası olma durumunu. o yüzden çok güldüm :))

    ve ve veee tebrik edip başarılarınızın devamını diliyorum efenim^^

    darısı başıma, amin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa sorma.
      sırada deprem, sel falan da olacak mı diyodum ki bitti neyse ki :)

      pislik emreye aile babalığı hiç yakışmadı di mi? ona asi, çılgın, özgür havalar yakışıyodu. bütün karizması aktı gitti. :)))

      tezi verirken ayakkabımın altına ismini yazıcam merak etme. sen önce verirsen de benimkini sen yazacaksın. söz ver bak!

      Sil

söyleyecek bir şeyin vardır mutlaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...