25 Temmuz 2013 Perşembe

Okuma Şenliğindeyim


Pinuccia çok keyifli bir etkinlik başlatmış. Uzun zamandır tezimi yazma bahanesiyle kitaplardan uzak tutuyordum kendimi. Çünkü bir kitaba daldım mı başka birşey yapmak istemiyorum bitirene kadar.
İçinde huzur duyduğum kitabevlerinden de uzak duruyordum. Çünkü okuma isteğimi depreştiriyorlar. Aslında okumak istediğim yeni kitaplar ama elimdeki kitap kulemi eritmeden yeni kitap almak istemiyorum. Bu etkinlik sayesinde puan kazanarak okuyacağım yaşasınnn..
Etkinliği merak edenler buradan bakabilirler:

İşte benim listem bu:
·      25 puan: 400 sayfadan uzun bir kitap:
Duyguların rengi_Kathryn Stockett
·      20 puan: Türü kurgu olmayan bir kitap:
Kahraman Babasının Kızı_Maureen Murdock (Psikoloji türünde bir kitap)
·      20 puan: Esas mesleği yazarlık olmayan bir kişinin yazdığı bir kitap:
Her gün Biraz Daha Yakın_Irvin Yalom (Irvin Yalom bir psikiyatrdır)
·      20 puan: Hiç görmediği bir ülkede olayların geçtiği bir kitap:
Rüzgarı Dizginleyen Çocuk_William Kamkulamba (Afrika'da geçiyor)
·      15 puan: Benim dışında herkesin okuduğunu düşünüp sonunda okuduğum kitap:
Mahrem_Elif Şafak
·      10 puan: Bir serinin ilk kitabı dışındaki bir kitap:
Bir Dilekle Başladı Herşey_ Debbie Macomber
·      10 puan: İsminde renk olan bir kitap:
Sarı Yağmur_Julio Llamazares
·      5 puan: Genel kural en az 200 sayfalık kitap okumak olsa da 150 sayfadan kısa bir kitap:
Ruhu Olan Öyküler_Rosario Gomez A.
·      5 puan: Kuralların hepsini boşverip canının istediği herhangi bir kitap:
Murathan Mungan'ın Seçtikleriyle Erkeklerin Hikayeleri

Bunun dışında 3 kategori daha var ama bunları henüz bulamadım.
·      ·      15 puan: Yasaklanmış bir kitap
·      25 puan: Romanın yazarı veya karakterlerinden birinin adı veya soyadı kendisininkiyle aynı olan bir kitap
·      30 puan: Kendi doğum yılında doğan veya ölen bir yazar tarafından yazılmış bir kitap

Kategorilere bağlı kitap isimlerini değiştirme hakkımı saklı tutuyorum.
Hadi bakalım kitap okuma şenliği başlasın!..

1 yorum:

  1. Merhaba canım,
    Bloğunu yeni keşfettim ve çok beğendim.
    Seni izlemeye aldım. Bana da beklerim.
    http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda görüşmek dileğiyle,
    İzmir'den sevgiler...

    YanıtlaSil

söyleyecek bir şeyin vardır mutlaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...