30 Temmuz 2013 Salı

Okuma Şenliği varan 1: Bir Dilekle Başladı Herşey_Debbie Macomber


Yayınevi: Martı
Sayfa Sayısı: 463
Basım yılı:Kasım 2012

Okuma şenliğine katıldığımdan bahsetmiştim. 
İlk kitabımı bitirdim.
Geçen yıl Küçük Mucizeler Dükkanı ile başlayan serinin üç kitabını okumuş ve paylaşmıştım.
Debbie Macomber, tam bir boğuldum zamanı yazarı bence.
Bir şeyler üstünüze üstünüze geldiğinde, ya da hayat fazla koşturmalı, yoğun geçtiğinde okunacak kitaplar hepsi.
Biraz Pollyanna akımından olması ara sıra sinir bozabiliyor.

Diğer kitaplarını okuyanlar bilir, herşey bi iyi olma halinde, tüm karakterler, başta ne kadar kötü durumda olursa olsun iyiye gitme modunda oluyorlar.
Ama onların hayatında bir şeyler iyiye gittikçe o duygu size de yansıyor ve gelişmeler sizin hayatınızda olmuş gibi mutlu oluyorsunuz. Bu da yazarın diğer bir özelliği.
Önceki kitabındaki bir olay geldi aklıma. "Ben bunu hangi filmde izlemiştim?" diye düşünürken buldum kendimi. Çünkü sanki filmde izlemişim gibi canlıydı görüntü de bende ortaya çıkardığı duygu da. 
Bu kitapta da aynı çizgiyi sürdürmüş.
İlk kitaptaki Lydia, Alix, Jacqueline ve Cody ile ufak karşılaşmalar da eski bir dostu görmüş gibi hissettirdi bana.

Kitabın konusu: Her kitapta olduğu gibi dört karakterin dünyalarına bakıyor kitap. Dört dul ve yaslı arkadaş, Blossom Sokağında Anne Marie'nin kitap dükkanında Sevgililer Günü Yemeği yiyorlar birlikte. Biri 20 dilkten oluşan bir dilek listesi yapmayı öneriyor hayata yeniden tutunmak için. Herkesin kendi listesini oluşturmaya karar vermesiyle hikayeler başlıyor.

Aslında Debbie Macomber kitaplarını yeterince okuduğumu düşünüyordum. Artık başka yazarlara geçmenin zamanı gelmişti.
Ama kitabın ismi nedeniyle bu kitabı okumadan geçemedim.
"Bir Dilekle Başladı Herşey"
Benim hayatımın çok anlamlı bir dönemi de Bir Dilek Tut'a üye olmam ve bir küçük hanımefendinin bir dileğiyle başlamıştı.
Bu nedenle özel bir anlamı oldu benim için bu kitabın.
Yazın okunacak keyifli ve sıcak bir kitap.

Kitabın arka sayfasında şöyle yazıyor:
"İsteyince her sorunun bir çözümü olduğu anlıyor insan."

Ve işte ilk kitabımı bitirdim. Kategorisi neymiş?


25 puan: 400 sayfadan uzun bir kitap
Bir Dilekle Başladı Herşey_ Debbie Macomber

4 yorum:

  1. O kedişim güzelliğine ölürüm ben maşallah..:))

    YanıtlaSil
  2. Ben de çok sevdim kediciği....:))
    Canım benim takipteyim bana da beklerim. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm....:))

    YanıtlaSil

söyleyecek bir şeyin vardır mutlaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...