15 Şubat 2013 Cuma

Sinir krizi geçirmek isteyenlere Yurtiçi Kargo!




Tek bir gönderim olmadı ki Yurtiçi Kargo ile yollanmış olsun ve sonunda sinir krizi yaşamayayım!
Sonuncusunu 12 şubatta yolladığım gönderimde yaşadım. Bugün hala ulaşmamış olduğunu öğrenince Şelale şubesini (Manavgat) aradım. Gönderim 13. nde teslimata gitmiş söylediklerine göre, ama alıcı yokmuş, vermeden gelmişler. Yalnız koca otelde kimsenin gelen kargocudan haberi yok.
Şube personeli Sermin Aydın hanımdan bir de fırça yedim:
Alıcı oranın müdürü değil miymiş? Nasıl haber vermezmiş çalışanları diye.
Konuşmayı yaptığımızda saat sabahın 10.30u olmasına rağmen "kusura bakmayın, bugün geçti, artık teslim edemeyiz, yarına kaldı" cevabını aldım.
İstediğim yere şikayet edebilebileceğimi de ekledi sağolsun.
Manavgat gibi bir avuçluk yerde ve sabahın 10.30 unda nasıl "artık geçti" denebildiğini anlayan varsa anlatsın bana lütfen!

Ardından Akdeniz Bölge Müdürlüğünü aradım ve durumu izah ettim.
Aynı zamanda personelinin saygısızlığını, bana bağırmasını da ekleyerek.
Ki bu ilk değil, daha önce de defalarca şahit oldum Yurtiçi kargo personelinin saygısız ve lakayt davranışlarına.
Bölge Müdürlüğündeki hanımefendi kibar bir üslup kullanmasına rağmen personelinin tavrından pek de rahatsızlık duymadı.
Ben 3 gündür ellerinde tuttukları ve bugün de teslim etmeyecekleri paketimi ve uğradığım saygısızca tavra bir özür olarak sorunun çözülmesini bekliyorum, diğer firmalardan alışkın olduğum üzere.
Ama çok da umrunda olmadı bölge müdürü hanımefendinin.
Sonuç olarak ne sorunum çözüldü, ne paketim alıcısına ulaştı, ne bir özür duydum.

Bu firmanın hizmet etme, müşteri memnuniyeti gibi bir kaygısı kesinlikle yok!
Hatta personelinin rahatlığına bakılınca hepsi ya eş, dost, akraba ya da farklı amaçla kurulmuş bir firma olduğunu düşünmeye başladım.
Küçük bir çalışanın terbiyesizlik yaptığı takdirde işinden olma gibi bir korkusunun olmaması bunları getiriyor akla.

Bu yaşadığım kaçıncı Yurtiçi Kargo rezilliydi.
Bundan sonra ne kullanırım, ne de Yurtiçi Kargoyla çalışan sitelerden alışveriş yaparım.
Sinir krizi yaşamak istemiyorsanız siz de Yurtiçi Kargo'dan uzak durun derim..
Benden söylemesi!



4 yorum:

  1. tüm kargolar aynı canım ben haftada birkez geçiriyorum bu krizi alıştım artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiçbiri yurtiçi kargo gibi değil. dün mng' den geldiler. gelmeden önce aradı adam beni, yerinizde misiniz paketinizi getirebilir miyim diye. en azından saygısız değiller..

      Sil
  2. Malesef dostum, sorun yapısal. Firmaya ya da lokasyona ait değil. Türkiye'nin her yeri aynı. Senin orada Yurtiçi, bizim burada MNG ya da Sürat. İmdi, bu kargo firmaları, yoğun rekabet ortamında gereğinden az personel ile gereğinden çok fazla iş yapmaya uğraşıyorlar ki kar etsinler. E, olmuyor tabii. Asgari ücretli bir eleman sabahın sekizinden dokuzundan akşam altıya kadar amele gibi orası senin burası benim kargo dağıtıyor. Sonra akşam 11'e kadar ofiste kutu boşalt, kutu yükle vs. Artık eve kaçta varıyor bilmem. Bu adamlar küfür ede ede çalışıyorlardır muhtemelen. Belli bir zamandan sonra, belimden aşağı kasımpaşa diyorlar. İş belli adam sayısı belli, kime şikayet edersen et pisikolojisi hakim oluyor. Duydukça üzülüyorum. Üniversite mezununa asgari ücret ile kuryecilik yaptırıyorlar, bir de arkadan iki ay gecikmeli maaş veriyorlar. Olacak iş midir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çalışma koşulları ağır olabilir, bunları bilmiyordum.
      öyle bile olsa bize bunları yaşatmaya hakları yok.
      birileri şikayet etmezse kimse durumu düzeltmeye çalışmaz.
      çalışanları için de, müşterileri için de bu koşulları düzeltmek zorundalar.
      sesimizi çıkartmazsak bu durumu kabul etmiş oluruz..

      Sil

söyleyecek bir şeyin vardır mutlaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...