1 Ocak 2012 Pazar

Hoşgeldin 2012, Hoşgeldin NarÇelen!


Artık blog dünyasına açılma vakti gelmişti.
Kısmet bugüneymiş.
Ben geldim blog dünyası, selamlar..

Ne yalan söyleyeyim bu defa büyük bir heyecanla, büyük bir çoşkuyla, sabırsızlıkla karşılaşamadım tarih atarken yazacağım son iki rakamı oluşturan tarihi.
Büyük beklentiler oluşturmadım.
Büyük anlamlar yüklemedim.
Mucizelere bel bağlamadım.
Astoroloji sayfalarını karıştırıp, Terazi burcunu 2012'de nelerin beklediğini okumadım.
Ama yine de güzel şeyler yapmak istiyorum 2012'de.

Herşeyden önce artık sormamak, sorgulamamak, önüme geleni anın tadını çıkararak, karşılaşabileceğim 10.000 olasılığı düşünmeden yaşamak.. Sadece yaşamak..
Tez uygulamamı tamamlamak..
Uzun zaman sonra tekrar döndüğüm gönül işleri aleminde mutlu olmak..
Çok gezmek, çok okumak..
Lütfen artık şu göbeğimden kurtulmak..
Ve yıl bittiğinde (tabi beklendiği gibi kıyamet, kopmaz, dünya batmaz, ya da tez uygulamam tepe taklak gidip ben batmazsam) "güzel bir yıldı, teşekkürler" diyerek veda etmek..

Nasıl başlarsan öyle gidermiş derler ya!
Tombaladan 40 tl kazanarak başladım.
Kutup ayılarının gözdesi bahtsız bedevilerdenimdir oysa ki.
Ardından milli piyangodan 236 tl kazanmışım, ki amorti çıkınca halay çeken biri oldum hep.
Yeni tanıdığım sıcasık insanlar arasında, taze sevgilimin yanında, onun Victoria's Secret mankenlerine bakarken iç çekişleri de bonusu oldu.
Bana beklediğim üzere hediye almamıştı, ama en azından benim hediyemi beğenmezlik etmedi.
Güzel bi geceydi.
Devamını bekliyorum 2012 :))

2 yorum:

  1. hoşgeldin :) ne güzel yazmışsın :)
    umarım 2012 beklediğinden ve umduğundan da güzel geçer,çok mutlu olursun :)
    postun çok,izleyicin bol olsun :)
    sevgiler,

    www.fido-land.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim ve hoşbulduk.
    hepimiz için güzel bir yıl olur umarım..

    YanıtlaSil

söyleyecek bir şeyin vardır mutlaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...