9 Aralık 2014 Salı

Evde Yapılabilir Gelin Damat Kadehleri

Düğünler çoğunlukla birbirinin aynıdır.
Bir düğünü farklı kılan ise detaylar.
Son zamanlardaki ilgi alanım bu yönde.
Şeytan ayrıntıda gizlidir :)

Gelin damat kadehi yapma fikri aklıma yattı.
İnternetten hazır olarak da alınabiliyor. Fiyatlar 15 tl ile 40 tl arasında değişiyor.
Ama kendi el emeğinizle yaptığınız bir şeyi kullanmak öyle değerli ki!
Nişan tepsimi kendim yapmıştım ya, hiç satın alınan o duyguyu yaşatabilir mi?
Şöyle bi baktım ve "ben yaparım bunlardan ya" dedim.
Henüz hangisini yapacağıma karar veremedim..

Mesela fisto ile kolayca yapılabilecek bir model aşağıdaki. Biraz da tül. 
Damat kadehi kurdelelerden:





Her ikisi de kurdelerden yapılabilecek başka bir model de bu.
Biraz boncuk ve tül, tamamdır..




Düz cam boyama, üzerine biraz boncuk ve tüylerden oluşabilecek bir model de bu.
En kolaylardan biri aynı zamanda.



Keçe ile yapılabilecek modellerde var.
Aşağıdaki iki tane de keçe kullanılarak yapılmış çok sevimli iki model:





Sade ve zarif, ve kolay bir model de çiçekli olanı.
Düğün konseptine uygun renkte çiçeklerle ne güzel olur..



En zor olanını en sona sakladım.
Cam boyaları ile resim yapmak bana çok zor geliyor.
Aslında biraz uğraşılınca yapılamayacak bir şey değil ama diğerlerine göre daha zahmetli ve yetenek gerektiriyor.

Hangisini seçeyim bilemedim.
En zoru da karar vermek değil mi zaten?
Siz hangisini beğendiniz??

6 yorum:

  1. Sizi Blogger Haritamıza ekledim.
    http://bloggerharitasi.blogspot.com.tr/2014/12/narcelen.html
    Aynı zamanda google+/twitter/pinterest hesaplarımdan da paylaştım. İlginiz için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. Evleniyor musunuz çok mutlu oldum omur boyu mutlu huzurlu bi eviniz olsun inşallah. Uzun zamandir Yoktum simdi takip ettiğim bloglara tekrarbakiyorum . diğer yazilarinizi da okuyacagim hemen :) inşallah darisi basima :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim.
      darısı başına, sevdiğin, sevildiğin, bir ömrü huzurla geçireceğin bi yuvan olsun canım..

      Sil
  3. merhaba nasıl yapıştırıcı kullanıyorsunuz. çok güzeller

    YanıtlaSil

söyleyecek bir şeyin vardır mutlaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...